香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Cherrie | 13th Feb 2007 | 冷笑人間 | (1921 Reads)
臨近情人節,大家都在談浪漫,可我發覺絕大多數人講的浪漫都是一種勞民傷財的壯舉。訪問女明星期待怎樣的浪漫也就是在晚上包下了整個遊樂場,只你兩個人坐上摩天輪看星星。似乎浪漫就是毫無理性的破費,真這樣嗎?也許浪漫是為了達到一個目標而不計較任何的艱辛與成本,可是單單演繹成無理性的花費我看是有點膚淺了,那也許是另一個商家佬很成力的陰謀罷。



去年情人節見到一個奇景,在回家的途上經過海旁公園,有一對情侶佔了張簷下的長椅,女的摟著一個人一般大米米老鼠,而男生自己準備的食物就放在宜家買的「木鞋架」上,下面還放著兩個紙皮箱來把架高,食物放鞋架我看多少有點噁心。長椅的方圓四米圍滿了紙杯盛著的蠟燭,圈地自用,椅背還掛兩盞燈,而且仔細到帶了個「電飯煲」狀唱機,在播Forever Love Songs大碟,I'm a big big girl~in a big big world~......but i do do feel~~ill, but i do do will~~ill大聲到人人走過都聽到,大家投以驚異的目光的同時,那女生摟著那個能壓死人的布偶居然還笑得那麼甜,真不能不佩服變愛中的人的排他性──連路人啼笑皆非的表情都可以視若無睹。那刻我真想致電康文署投訴,該管理員來票控他們啦!等你浪漫得咁好玩丫拿!想起他們慌慌張張地吹熄蠟燭收拾細軟就好笑!我想浪漫也不是抓破臉皮也不難為情啦,別誤會。
(按這裡看on居情侶原整版)

如果這樣真是浪漫,那耍浪漫實在太容易了,只要你有數張能透支的信用咭,只要你有幾尺厚的臉皮。

也許第一個突然帶女朋友到高級餐廳吃燭光晚餐的人是浪漫,可是第二個東施效顰的人就是俗氣。看到電視老土浪漫橋段不單不失笑,還處心積慮要去學的人就是可笑。



其他有關浪漫: 浪漫  粉雷雷的簡單人生







[64] Re: 鬍鬚人
鬍鬚人 :
我覺得現在d 年輕人好有勇氣囉!拍拖都係含蓄d 好!XDDDDD誠意同創意都會為情侶帶0黎難忘0既回憶!^^

無錯, 如果真係想做, 太有勇氣既野都係留番係屋企做啦....


[引用] | 作者 Cherrie | 16th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[63] Re: 三少
三少 :
我覺得情人節送花都ok既(唔算太破費)最緊要見到情人甜笑je.

好疼女友的人啊~~~~你前面果句無咩, 但有後面個動機果下感動丫嘛....


[引用] | 作者 Cherrie | 16th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[62]

我覺得現在d 年輕人好有勇氣囉!
拍拖都係含蓄d 好!XDDDDD
誠意同創意都會為情侶帶0黎難忘0既回憶!^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 15th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[61]

我覺得情人節送花都ok既(唔算太破費)最緊要見到情人甜笑je.


[引用] | 作者 三少 | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[60] Re:: cyt
cyt :
愛情真係盲目...又一例證

唔關阿愛情事, 你地又唔好屈佢, 純粹係果兩條友自己盲左姐....


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[59] Re: Re: cyt
Cherrie :
cyt :真攪鬼..呢d sweet野點解唔返屋企攪呢

係囉!!!你番屋企你做咩我唔理你丫...而家咁, 即係曬命啦!仲要include埋我地係佢地個plan同"浪漫場景"裡面!!!痴線!!!點會關我事!

愛情真係盲目...又一例證


[引用] | 作者 cyt | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[58] Re: Todd
Todd :
你呢個係笑死人浪漫呢! 要加PG呀!
Cherrie, 祝你情人節快樂呀!

WA!好靚呀todd!!!多謝多謝~~~

係啊...要家長指引, 唔係教壞細路....


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[57]

你呢個係笑死人浪漫呢! 要加PG呀!

Cherrie, 祝你情人節快樂呀!


[引用] | 作者 Todd | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[56] Re: clara
cLaRa :
嘻~情人節快樂啊!
對我嚟講就覺得情人節當日有無花收、有無燭光晚餐、有無咩浪漫事發生根本就唔重要! 最重要係兩個人一齊開心就得! 佢對我好對我嚟講我已經覺得好心滿足! 嘻嘻 ~

小clara~我都祝你情人節快樂啊~~~

睇你個樣甜到漏咁樣, 就知道你實係好幸福滿足啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[55] Re: 笨爸
笨爸 :
哇哈哈,on居情侶好正呀!!不過我欣賞佢地既旁若無人架,係唔多欣賞佢地既taste o者!

咪係! 唔識分咩係低b唔低b既....


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[54] Re: 心急人 - Man Cheung
Man 大把人識naive個字係唔好嘅形容詞, 但行為上偏偏要對號入座, 冇佢符.....

你無得同白痴計較架...你同佢勞氣係純粹sai氣...你又唔係最愛佢既爸爸, 佢要死你唔比佢去死咩...


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[53] Re: Monkey
monkey :
啊哈哈~超白痴情侶~^^
咁如果有一日你既愛人咁做,你又點算呢?兜巴昇死佢?可能個女仔都覺得好樣衰,不過唔想傷個男仔心~好偉大~尼d精神就係真正既愛情啦~kakaka~

其他我都忍你, 閂埋門自己白痴一件事丫嘛, 你要我當街當巷咁丟架就劫係假!!!我以後就駛見人既??比同事撞到我仲駛番工既?!


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[52] Re: Oasis
Oasis :
情人節快樂~^^/

haha~大家咁話~情人節快樂~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[51] Re: Garytam1977
garytam1977 :
唔~“佳節送禮”當然都是商家佬的把戲......
那對在海旁公園裡燭光晚餐的情侶可真頂癮啊!自問就沒如斯一張厚臉皮夠膽大街大巷開餐勒!
話說回來,近來的文章,讓我覺得妳經常都看別人不順眼喎.....哈哈~蠻襯妳爽直的外表啊!
言詞直率又豪邁奔放,好一位“女中豪傑”!!!
哈哈哈哈哈~

仲要用蠟燭圈地, 同放forever love song喎!!仲用鞋架食飯啊!!!痴線架直情係

我沒有故意想看人不順眼啦...人不犯我我不犯人啊, 但佢地明顯無諗過我地途人既感受啦...我是那種有什麼說什麼的人而已!


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[50] Re: Gabriel
Gabriel :
係啊
可以同佢地講喺屋企玩煮飯仔,唔駛同人迫
重好

無錯~唔知佢地聽唔聽得出字裡行間, 係鬧佢地膚淺呢?~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[49]

嘻~情人節快樂啊!

對我嚟講就覺得情人節當日有無花收、有無燭光晚餐、有無咩浪漫事發生根本就唔重要! 最重要係兩個人一齊開心就得! 佢對我好對我嚟講我已經覺得好心滿足! 嘻嘻 ~


[引用] | 作者 cLaRa | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[48]

哇哈哈,on居情侶好正呀!!不過我欣賞佢地既旁若無人架,係唔多欣賞佢地既taste o者!


[引用] | 作者 笨爸 | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[47] Re: Re: Re: 心急人 - Man Cheung

我好討厭這種比拼, 我不屑這種比拼, 別理那些人...兩個人的事, 點解要唱通街?!同佢地講囉, 我地兩個人都係簡簡單單食餐飯, 兩個人一齊自己開心舒服最緊要, 一切都係自己知....他們該明白自己的膚淺

係啊
可以同佢地講喺屋企玩煮飯仔,唔駛同人迫
重好

大把人識naive個字係唔好嘅形容詞, 但行為上偏偏要對號入座, 冇佢符.....


[引用] | 作者 Man Cheung | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[46]

啊哈哈~超白痴情侶~^^

咁如果有一日你既愛人咁做,你又點算呢?兜巴昇死佢?
可能個女仔都覺得好樣衰,不過唔想傷個男仔心~好偉大~尼d精神就係真正既愛情啦~kakaka~


[引用] | 作者 monkey | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[45]

情人節快樂~^^/


[引用] | 作者 Oasis | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[44]

唔~“佳節送禮”當然都是商家佬的把戲......

那對在海旁公園裡燭光晚餐的情侶可真頂癮啊!自問就沒如斯一張厚臉皮夠膽大街大巷開餐勒!

話說回來,近來的文章,讓我覺得妳經常都看別人不順眼喎.....哈哈~蠻襯妳爽直的外表啊!

言詞直率又豪邁奔放,好一位“女中豪傑”!!!

哈哈哈哈哈~


[引用] | 作者 garytam1977 | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[43] Re: Re: 心急人 - Man Cheung
Cherrie :
Man Cheung :
浪漫 - 請問邊處有啲廉價浪漫指南出售?...心急人上.....哈!
仲有一日又到江湖比併大日子, 女友的八婆同事們猛問佢收咗我乜嘢禮物? 又問佢會同我去邊間好嘢食個燭光晚餐? 頂....關佢地乜事?
全因各人有比併心, 好過你咪狂哂命, 差過你咪即收聲....有人拎住紥花要慢步繞場一周...怕冇人見到
咁嘅環境, 搞到我都有壓力.....
我好討厭這種比拼, 我不屑這種比拼, 別理那些人...兩個人的事, 點解要唱通街?!
同佢地講囉, 我地兩個人都係簡簡單單食餐飯, 兩個人一齊自己開心舒服最緊要, 一切都係自己知....
他們該明白自己的膚淺

係啊

可以同佢地講喺屋企玩煮飯仔,唔駛同人迫

重好


[引用] | 作者 Gabriel | 14th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[42] Re: cyt
cyt :
真攪鬼..呢d sweet野點解唔返屋企攪呢

係囉!!!你番屋企你做咩我唔理你丫...而家咁, 即係曬命啦!仲要include埋我地係佢地個plan同"浪漫場景"裡面!!!痴線!!!點會關我事!


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[41] Re: uncle ray
uncle ray :
我又唔認為浪漫一定要用很多錢, 但我想有錢會多d option.
不過, 最重要是看對方喜不喜歡你吧!

嗯...真的是看真心誠意, 不要故意去扮誰做過的事! 比如說平時留意你多d, 知道你鐘意d咩唔鐘意d咩, 仲窩心~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[40] Re: domotoiceko
domotoiceko :
其實唔止情人節,而家所有大時大節都被商家佬包裝成消費節,唔消費就等如無好好的過節,唔消費係罪呢架﹗

唔知點解對於情人節我特別大反應, 可能因為, d人真係斬人斬得太離譜, 而且是如此理直氣壯


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[39] Re: chris
chris :
電影「戀情告急」裡,阿Sa說:「 浪漫,是不切實際的,是冒險的...」可謂至理名言。

做gym時看過這齣戲, 阿sa好似一個戀愛之神咁呀~一切都借佢把口講...haha~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[38] Re: Gabriel
Gabriel :
唔駛情人節先食candel dinner既
學我咁之前個星期六食咪得囉(謎之聲:你唔話自己縮骨,唔想正日比人斬到一頸血……)
講返真,浪漫還浪漫,唔好阻人嘛。
要玩街邊candle dinner 海灘好好多

我真係覺得, 愛對方點解要伸條頸去比人斬?! 真係明搵你笨啊!我支持你啊Gabriel!

無錯囉!!所以咪叫佢去海灘囉...


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[37] Re: 心急人 - Man Cheung
Man Cheung :
浪漫 - 請問邊處有啲廉價浪漫指南出售?...心急人上.....哈!
仲有一日又到江湖比併大日子, 女友的八婆同事們猛問佢收咗我乜嘢禮物? 又問佢會同我去邊間好嘢食個燭光晚餐? 頂....關佢地乜事?
全因各人有比併心, 好過你咪狂哂命, 差過你咪即收聲....有人拎住紥花要慢步繞場一周...怕冇人見到
咁嘅環境, 搞到我都有壓力.....

我好討厭這種比拼, 我不屑這種比拼, 別理那些人...兩個人的事, 點解要唱通街?!

同佢地講囉, 我地兩個人都係簡簡單單食餐飯, 兩個人一齊自己開心舒服最緊要, 一切都係自己知....

他們該明白自己的膚淺


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: no reason
no reason :
係你中意嘅人,佢做乜都浪漫;唔中意嘅話做乜都覺得無聊~

一開始既時候係既....因為果時無咩理性啊~~~見到都覺得開心丫嘛~~~

又或者, 就算係鐘意既人做太過份既事, 我都會扣分~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[35] Re: 白骨精
白骨精 :
我想要既浪漫係發自真心,想討你一笑既。不論將來日子如何、他/她是否仍是你的愛侶,只要一諗起會甜笑,咁就好浪漫。好抽像~哈哈~

發自真心很重要~然後就是不能做太糗的事~~例如在路中心擺龍門陣...

我喜歡天真可愛直率的方法~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: blue
blue :
同埋呢d事二月十四人做你又做o既時間唔會驚喜, 好點行咁. 反而平時突然做左可能會surprise
我覺得二月十四不如煮野俾自己愛人食, 又唔駛俾人劏又唔駛迫, 仲sweet

我完全同意!!!喂, 咁我愛一個唔代表我要比你劏喎!!!我做咩無啦啦要擇個日子比你劏呀?! 痴線....


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[33] Re: blue
blue :
其實個個人對浪漫睇法唔同....米奇老味唔o岩我, 我唔鍾意公仔情人節咪當促進消費囉, 市道暢旺呀

hahaha~你做咩叫佢做米奇老味呀~~~

我都唔鐘意公仔

直情係呃錢大節啦!


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: 小草雪
小草雪 :
有時刻意製造的浪漫, 到頭來一d感覺都無, 反而不經意的, 卻會令女仔記一世!

我覺得浪漫都不能刻意營造的, 愈刻意, 愈庸俗...


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[31] Re: EC
EC :
或者又負面左少少既正面少少...我覺得浪漫是一種感覺...有人看著個海都覺浪漫...(有人覺得海風咸咸地...好辛苦)有人見到紫色已經覺得浪漫滿溢...(有人可能覺得...嘩...好暗呀)有人覺得燭光晚餐好浪漫...(又有人覺得...有野唔見得光?咁暗做咩?)所以對象不同...可能感覺都不同呢... 我很喜歡浪漫的感覺...有時...一個人看著月亮都覺得好浪漫架...(自製浪漫...幾正架)

我覺得主要是要率性和真心, 不要人地做咩你做咩, 電視電影做咩你做咩, 學似你講果d咁, 我覺得很好啊

我很討厭就是如上文的情侶那樣, 拿浪漫來曬命, 而且那浪漫又是何其的膚淺...

我都會成日一個人做某d事突然覺得好浪漫~~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: t-cup
t-cup :
浪漫又未必會係電視劇成日播果o的先算係o既
若然鍾意一個人, 可能同佢on車車週圍行都可以好開心, 唔駛有咩特別道具都可以做得好好.
如果我要揀節目, 我諗我會煮飯仔, 當然要諗定煮先一齊落廚, 否則去到 super market 或者街巿, 分分鐘嗌交+打交. anyway, 做出o黎唔需要真係好好食, 難食都可以玩得好開心o既 xDDD

真係主要係對象係你想對住的人~然後很率性的去玩啊談天啊就很好~

煑飯仔很好玩~可以一齊玩~不過玩完通常都無胃口食....我鐘意煮比人食多d~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[29] Re: 小仙子
小仙子 :
浪漫同浪費差不多, 只要浪漫用於一個不懂浪漫的人身上, 還是不要浪漫的好~__~我還是比較現實~折現吧XD~

嗯對呀!!!就是覺得白花了, 人也不怎樣感動不怎樣開心....很浪費....

而且很多時刻意的浪漫最後都不會很浪漫


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: 米sir
米Sir :
情人節當日,應該要去送蘿蔔糕加兩隻豆沙角俾網友。今日應該準備雞翼,準備農曆新年前,慰勞一排好同事。

wa~你點解講到你做好似去做義工咁既~~~真係好喇~男仔仲識得煮野食!


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[27] Re: 豬女
豬女 :
~小時候發緊荳芽夢時都會期待~而家尼d, 我會當笑片睇lor>>除了那些公公婆婆, 老了依然願意說我愛你, 超感動!

係啊!我都覺得呢, 見到公公婆婆咁老仲要一齊喜孜孜去試麥記新飽, 一路分來食一路笑, 是好令人動容的場面


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: 米sir
米Sir :
我都有帶飯,不過我仲未返工,還在家中。

wa~你就好啦~可以咁晏先番工~我都不知幾想訓晏d~


[引用] | 作者 Cherrie | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[25]

真攪鬼..呢d sweet野點解唔返屋企攪呢


[引用] | 作者 cyt | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[24]

我又唔認為浪漫一定要用很多錢, 但我想有錢會多d option.

不過, 最重要是看對方喜不喜歡你吧!


[引用] | 作者 uncle ray | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[23]

其實唔止情人節,而家所有大時大節都被商家佬包裝成消費節,唔消費就等如無好好的過節,唔消費係罪呢架﹗


[引用] | 作者 domotoiceko | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[22]

電影「戀情告急」裡,阿Sa說:「 浪漫,是不切實際的,是冒險的...」
可謂至理名言。


[引用] | 作者 chris | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

唔駛情人節先食candel dinner既

學我咁之前個星期六食咪得囉(謎之聲:你唔話自己縮骨,唔想正日比人斬到一頸血……)

講返真,浪漫還浪漫,唔好阻人嘛。

要玩街邊candle dinner 海灘好好多


[引用] | 作者 Gabriel | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] 心急人

浪漫 - 請問邊處有啲廉價浪漫指南出售?...心急人上.....哈!

仲有一日又到江湖比併大日子, 女友的八婆同事們猛問佢收咗我乜嘢禮物? 又問佢會同我去邊間好嘢食個燭光晚餐? 頂....關佢地乜事?

全因各人有比併心, 好過你咪狂哂命, 差過你咪即收聲....有人拎住紥花要慢步繞場一周...怕冇人見到

咁嘅環境, 搞到我都有壓力.....


[引用] | 作者 Man Cheung | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

係你中意嘅人,佢做乜都浪漫;唔中意嘅話做乜都覺得無聊~


[引用] | 作者 no reason | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[18]

我想要既浪漫係發自真心,想討你一笑既。不論將來日子如何、他/她是否仍是你的愛侶,只要一諗起會甜笑,咁就好浪漫。
好抽像~哈哈~


[引用] | 作者 白骨精 | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

同埋呢d事二月十四人做你又做o既時間唔會驚喜, 好點行咁. 反而平時突然做左可能會surprise

我覺得二月十四不如煮野俾自己愛人食, 又唔駛俾人劏又唔駛迫, 仲sweet


[引用] | 作者 blue | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[16]

其實個個人對浪漫睇法唔同....米奇老味唔o岩我, 我唔鍾意公仔
情人節咪當促進消費囉, 市道暢旺呀


[引用] | 作者 blue | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

有時刻意製造的浪漫, 到頭來一d感覺都無, 反而不經意的, 卻會令女仔記一世!


[引用] | 作者 小草雪 | 13th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

Next