香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Cherrie | 23rd Feb 2007 | 女人之苦 | (5917 Reads)

平均分: 8.50 | 評分人數: 4
今日報章頭條報道香港男女比例,在剔除外藉傭工後,每1,000名女性相對只有961名男性,令女性難以覓得結婚對象,因而女性從未結婚的比例亦有所增加。然後,報紙一角有個婚姻介紹所的負責人建議女人要降低要求,因為與你收入學歷相等的男人寧願娶個年輕少女,又有內地姑娘的競爭,你有要求?好難嫁得出。



上討論區,有男人巴巴閉閉耀武揚威,「而家我地渴市呀!就下我求下我啦,唔係我番大陸搵添呀!益你地牙?!」伸出小腿等你抱著求售,只有沒素質的男人會說這樣的話。

我不明白,有要求有什麼問題。現在女生能夠獨立,不再需要找個人來養自己,結婚,純然是想找個生活伴侶,分享生活中的喜怒哀樂,互相扶持,找一個溝通不來的人結婚,到底有什麼用?
 
我身邊的男性朋友全都是有素質的人,我問過他們對女伴的要求,通通都說,樣子只要合格便可,不必很漂亮,倒是要能溝通得來,性格合拍的。很漂亮?當然好,但那是Bonus;很年輕嗎?不太喜歡,怕不夠成熟。相比那堆討論區上沒素質的男人,不停說教要我們學習中國大陸的女生,要溫柔要遷就要善解人意聽教聽話,又說北方佳麗又靚又後生,香港女生怎樣完全沒有競爭力,真是高下立見。我是我,別人是別人,我尊重別人也希望別人尊重我,你說出口要我對你溫柔遷就聽教聽話,不然就上大陸找老婆,我照做我肯定這是諂媚求售,憑什麼?沒飯開我也不會做。

我承認,多年前我倒是試過放低要求跟一個男生拍拖,他沒什麼墨水沒什麼內涵,就只是很帥!小時候是貪帥哥啦!結果呢?跟他一起很痛苦,如果我不小心飆了一個英文字會立刻被問:「你幹麽說英語?」那怕那個英文字只是「Credit Card」。四字成語他不會聽,連「隨遇而安」也不會,問我那到底是什麼。價值觀?別提了,就只在我想繼續讀書這件事上,他就當作是天大的新聞看待,幾乎沒給我開個心理研討會。結果?你說呢?
 
那是我第一次知道,活在兩個世界這個老土的句子是真的,兩個人都在說廣東話,可是沒有人聽得明對方在說什麼,很神奇。所以說,降低要求這件事我試過了,實在是行不通的。

編輯們,拜託你們寫的時候先想想好嗎?太不合邏輯的就不要寫進去了。



姐妹,結婚為乜先 Gabriel
男女比例與尋找對象 Oasis
男女失衡 一個好人?
結婚一定要生兒育女嗎? Uncle Ray
男上女下的問題 占占自起
男女配對~06年中期人口統計 劍心



[138] 結錯婚才是萬劫不復!

香港仲繼續女多男少 , 的的確確令人憂心 , 不過, 單身也可以很積極及快樂 , 遲結婚並不可恥,沒有結婚也不丟人,結錯婚才是萬劫不復!


[引用] | 作者 Annie Chiang | 18th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[137] 路過

我是我,別人是別人,我尊重別人也希望別人尊重我,你說出口要我對你溫柔遷就聽教聽話,不然就上大陸找老婆,我照做我肯定這是諂媚求售,憑什麼?沒飯開我也不會做。 good 有道理


[引用] | 作者 一個女生 | 15th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[136]

我是我,別人是別人,我尊重別人也希望別人尊重我,你說出口要我對你溫柔遷就聽教聽話,不然就上大陸找老婆,我照做我肯定這是諂媚求售,憑什麼?沒飯開我也不會做。


[引用] | 作者 一個女生 | 15th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[135] Re: Re:EC
鬍鬚人 :
大家都係香港人,起碼一些集體回憶、價值取向和話題都會接近些嘛!哈哈~~~大家講童年的一首歌,你講《閃電傳真機》;佢講《東方紅》,你講兩個夠晒數,佢講門前三包、五講四美。也是可以溝通的,不過在我來說,始終差了一點點感覺。^^

都未必架...好似我呢D...EC失憶症病患者...
不過同意既...機會是大一點...


[引用] | 作者 EC | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[134] Re:EC
EC :

同意呢...對於同一件事的看法...溝通很重要一兩件可以就...但樣樣都是不同時...點就得那麼多...唔好話國唔國內...就算大家都是香港人...也會一樣結果


大家都係香港人,起碼一些集體回憶、價值取向和話題都會接近些嘛!哈哈~~~
大家講童年的一首歌,你講《閃電傳真機》;佢講《東方紅》,你講兩個夠晒數,佢講門前三包、五講四美。也是可以溝通的,不過在我來說,始終差了一點點感覺。^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[133] Re:
鬍鬚人 :
在尖東那邊已經提過我的見解,我也認為能否溝通對擇偶來說是很重要的,一世0架!唔通叫內地妹妹仔同你拎拖鞋拎到你七老八十咩?到幾十歲仲嗲你、用d唔鹹唔啖0既話同你雞同鴨講,冇乜心靈上0既溝通,就算後生時靚到天仙咁,都死啦!下話?所以喜歡內地妹妹的男人,自己幾有內涵,心照啦!

同意呢...
對於同一件事的看法...溝通很重要
一兩件可以就...但樣樣都是不同時...點就得那麼多...
唔好話國唔國內...就算大家都是香港人...也會一樣結果


[引用] | 作者 EC | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[132] Re: Re: EC
Cherrie :
EC :放心...我會和妳做好呢一場戲...我會當妳真笨架喇

哇塞!又來特首名句~~
裝笨啦是裝啦!!

完全無諗過特首果句呀...
"我會做好呢份工"
"我會和你做好呢一場戲"

成句野好似有D唔同呀...hahahaha
當就是當啦...車厘兒是可愛的笨啦...hahaha


[引用] | 作者 EC | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[131] Re: 鬍鬚人
鬍鬚人 :
在尖東那邊已經提過我的見解,我也認為能否溝通對擇偶來說是很重要的,一世0架!唔通叫內地妹妹仔同你拎拖鞋拎到你七老八十咩?到幾十歲仲嗲你、用d唔鹹唔啖0既話同你雞同鴨講,冇乜心靈上0既溝通,就算後生時靚到天仙咁,都死啦!下話?所以喜歡內地妹妹的男人,自己幾有內涵,心照啦!

睇佢地番大陸找老婆是什麼心態囉~有時見到某些男仔講來講去, 彈香港女仔都係話佢地唔靚同無身材(又唔照下自己個樣/ 又唔知自己飛機場)...我真係會覺得好無言....

好似我話, 拍一陣的貪靚無問題, 真係諗住過人世的話, 你所講的就非常值得考慮了


[引用] | 作者 Cherrie | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[130] Re: EC
EC :
放心...我會和妳做好呢一場戲...我會當妳真笨架喇

哇塞!又來特首名句~~

裝笨啦是裝啦!!


[引用] | 作者 Cherrie | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[129]

在尖東那邊已經提過我的見解,我也認為能否溝通對擇偶來說是很重要的,一世0架!
唔通叫內地妹妹仔同你拎拖鞋拎到你七老八十咩?
到幾十歲仲嗲你、用d唔鹹唔啖0既話同你雞同鴨講,冇乜心靈上0既溝通,就算後生時靚到天仙咁,都死啦!下話?
所以喜歡內地妹妹的男人,自己幾有內涵,心照啦!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[128] Re: Re: EC
Cherrie :
EC :這是暫時的感覺....希望唔會忽然覺得妳好笨啦(當然...裝笨又是另一回事) 

你下次覺得我笨時我應該就是裝笨了~~~hahahahahah~請你相信我啦~

放心...我會和妳做好呢一場戲...
我會當妳真笨架喇


[引用] | 作者 EC | 6th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[127] Re: 見觸思
見觸思 :
我同意亞沾在《男下女上的問題》一文中提到,現今最大的問題不是男女數量的問題,而是難覓真愛的問題。男人應該要找一個有智慧的女人,因為有智慧的女人,就算她的能力比男人高,也不會令男士卻步。

有智慧的女人, 也要配有自信的男人呀~

其實男士本來就不必卻步呀, 對自己有自信D啦~你們也不錯呀, 何必妄自菲薄呢~


[引用] | 作者 Cherrie | 5th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[126]

男人應該要找一個有智慧的女人,因為有智慧的女人,就算她的能力比男人高,也不會令男士卻步。

我同意亞沾在《男下女上的問題》一文中提到,現今最大的問題不是男女數量的問題,而是難覓真愛的問題。男人應該要找一個有智慧的女人,因為有智慧的女人,就算她的能力比男人高,也不會令男士卻步。

我同意亞沾在《男下女上的問題》一文中提到,現今最大的問題不是男女數量的問題,而是難覓真愛的問題。面


[引用] | 作者 見觸思 | 4th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[125] Re: Re: t-cup
Cherrie : 總之咪又係分手, 邊個提出有咩分別丫, 都分左咯, 好心佢就大方d啦...好來好去嘛....
健談就有桃花架喇? 錯啦, 我呢d叫長舌八婆, 男人至怕架喇~hahahahahaah~~~
你估個個人都可以咁大方o架咩.. 雖然你自己係大方, 但唔可以擔保對方都係大方o架嘛.

長舌八婆 @@ 你唔似喎, 雖則你算多o野講, 但未到八o既階段咁厲害嘛? 我一向唔怕人多o野講, 不過當然最好言之有物, 亂up當秘笈, 又無乜營養的說話, 我就寧願選擇佢把口休息o下


[引用] | 作者 t-cup | 1st Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[124] Re: t-cup
t-cup :
黑面你.. 梗係你飛人先, 佢才會黑你面啦. 呵呵呵 (高音o黎, 明顯係奸笑o架啦) 不過男仔可能心態上放唔低一o的o野先會黑你面, 又或者佢心裡仲有股氣先會有咁o既行為.. 當然亦唔否認佢覺得你太過份黑面啦.

又咁講, 要大大方方真係好睇人. 例如我有個朋友剛同女朋友進入冰封期, 個女仔真係對佢不揪不採, 九牛二虎之力先同佢對話到一次電話, 當然如我預言一樣, 分開佐囉. 咁個女仔都一樣唔好o架, 成日唔出聲, 電話又唔聽.. 所以真係睇人o既.
桃花.. 唔係咁容易有. 而且又要睇o的人o既心態, 不過當然緣份英文叫 magic.. just like magic. See the magic goes to you or not. Cherrie 咁健談, 你的桃花一定多過維園年宵巿場最大那顆桃花樹吧! hahahahaha

總之咪又係分手, 邊個提出有咩分別丫, 都分左咯, 好心佢就大方d啦...好來好去嘛....

健談就有桃花架喇? 錯啦, 我呢d叫長舌八婆, 男人至怕架喇~hahahahahaah~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 1st Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[123] Re: Re: t-cup
Cherrie : 因為試過同舊男友同場,都分左手咁耐咯,...,但係佢就好黑面下....
講開~..., 又的確係比較容易識到新朋友架~所以,不要太自閉也是開桃花的一大要素!
黑面你.. 梗係你飛人先, 佢才會黑你面啦. 呵呵呵 (高音o黎, 明顯係奸笑o架啦) 不過男仔可能心態上放唔低一o的o野先會黑你面, 又或者佢心裡仲有股氣先會有咁o既行為.. 當然亦唔否認佢覺得你太過份黑面啦.

又咁講, 要大大方方真係好睇人. 例如我有個朋友剛同女朋友進入冰封期, 個女仔真係對佢不揪不採, 九牛二虎之力先同佢對話到一次電話, 當然如我預言一樣, 分開佐囉. 咁個女仔都一樣唔好o架, 成日唔出聲, 電話又唔聽.. 所以真係睇人o既.

桃花.. 唔係咁容易有. 而且又要睇o的人o既心態, 不過當然緣份英文叫 magic.. just like magic. See the magic goes to you or not. Cherrie 咁健談, 你的桃花一定多過維園年宵巿場最大那顆桃花樹吧! hahahahaha


[引用] | 作者 t-cup | 28th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[122] Re: t-cup
t-cup :
若然我識一個男一個女, 介紹後佢地拍拖. 但當佢地一分手, 你哩個雞仔媒人會煩.. 例如, 想約人食飯, 哩兩個"可能"貼錯門神.. 咁出席人數被迫減一 :DDD
不過哩個年代, 成班 friend 出席, 最後搞到點我地都控制唔到o既

其實如果兩個分左手, 你可以兩個自己唔會出黎, 但一大班人出黎既時候都應該自然D囉...你兩個黑口黑面咁人地邊度會開心架...我覺得咁好唔夠大方囉! 我點解咁講? 因為試過同舊男友同場,都分左手咁耐咯, 我都好自然當左佢普通朋友一樣,都會好自然咁問候下佢,又幫下佢手咁,但係佢就好黑面下, 心諗, 唔係下話, 做男人做到咁小器...一D都唔得大方....

講開~成班朋友的聚會, 溝埋幾班唔同既朋友, 又的確係比較容易識到新朋友架~所以,不要太自閉也是開桃花的一大要素!


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[121] Re: 何許人
何許人 :
Cherrie : 何許人 : 剛在方潤那裏 唉,女人都係要睇樣,所以好似何某呢d 好聽d 講係其貌不揚誠實d 講係好醜樣o既,只好認命做寡佬。

haha~學大家話, 樣好自然有著數, 不過最後一切都得看內在呀, 喜歡一個超靚仔的如我以前的男友又怎樣, 很快就受不了要散了(閃電快!!!)所以, 內在最終還是最重要的! 你不要認命啊~

而且要樣好靚是很小數沒錯, 不過其實要很醜也很難呀~ 只要你有心經營一下, 乾淨企理精神爽利的話, 其實很難是醜的呀~


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[120] Re: Re: t-cup
Cherrie : HAHA~我諗起一句我阿爸成日都講既野:
唔做中, 唔做保, 唔做媒人, 三代都好~
其實以前的說話..

若然我識一個男一個女, 介紹後佢地拍拖. 但當佢地一分手, 你哩個雞仔媒人會煩.. 例如, 想約人食飯, 哩兩個"可能"貼錯門神.. 咁出席人數被迫減一 :DDD

不過哩個年代, 成班 friend 出席, 最後搞到點我地都控制唔到o既


[引用] | 作者 t-cup | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[119] Re: Re: 何許人
Cherrie : 何許人 : 剛在方潤那裏讀到女多男少的一個原因是女人較男人長命,即是「女多男少」其實是「婆婆多公公少」。雖然何某走在街上總覺得女,是多過男的(或許因為何某在街上總要望靚女吧)。 你講開呢樣野, 我想講個題外話, 說真的, no offense呀下, 我覺得係街見到靚女多過靚仔啊~我有諗過, 應該係女仔會花多好多時間打扮 日本男生又是會花多好多時間打扮架, 所以都超多靚仔~ 靚唔靚, 都係執出黎既...所以~香港男生也要加油囉~
唉,女人都係要睇樣,所以好似何某呢d 好聽d 講係其貌不揚誠實d 講係好醜樣o既,只好認命做寡佬。


[引用] | 作者 何許人 | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[118] Re: t-cup
t-cup :
Cherrie : 所以咪話佢奸商囉!!我又覺得唔駛咁激動, 巿場上如果無需要就無哩o的活動. 其實有o的工作真係比較難結識異性, 這些介紹所 (古舊叫月老吧) 都係幫大家搵個伴賺個錢.

舊陣子都係搭上搭上搭上搭o的朋友, 只是現在社會加入了商業賺錢的元素吧了

HAHA~我諗起一句我阿爸成日都講既野:

唔做中, 唔做保, 唔做媒人, 三代都好~


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[117] Re: Ret-cup
Cherrie : 所以咪話佢奸商囉!!
我又覺得唔駛咁激動, 巿場上如果無需要就無哩o的活動. 其實有o的工作真係比較難結識異性, 這些介紹所 (古舊叫月老吧) 都係幫大家搵個伴賺個錢.

舊陣子都係搭上搭上搭上搭o的朋友, 只是現在社會加入了商業賺錢的元素吧了


[引用] | 作者 t-cup | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[116] Re: Re: cyt
Cherrie :
cyt :一樣米養百樣人,呢個世界人定會有d所謂既「港女」,或者所謂既「cheap男人」,其實知道自己唔係呢d人問ok囉,又唔駛理人地講咩既,自己知唔會理佢地隻小腿就冇問題啦

比人輕賤地問價, 明知自己唔會賣身都會嬲架嘛...

我先唔會接受呢d人既侮辱,我時運高,唔聽鬼叫:p


[引用] | 作者 cyt | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[115] Re: 克魯爾德
克魯爾德 :
浪漫d啦大家, 就尼攞d demand supply curve出尼計啦, 不如諗下d緣份呀月老呀前世呀....重好啦:)

嗯~都係架~有個超強超強既增桃花運秘技, 勁過蘇師傅! 就係~笑~~~成日保持超甜既笑容, 不論何時何地! 桃花運會變超強~~~(可是我一累就沒力笑....很差勁)


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[114] Re: 何許人
何許人 :
剛在方潤那裏讀到女多男少的一個原因是女人較男人長命,即是「女多男少」其實是「婆婆多公公少」。雖然何某走在街上總覺得女,是多過男的(或許因為何某在街上總要望靚女吧)。

你講開呢樣野, 我想講個題外話, 說真的, no offense呀下, 我覺得係街見到靚女多過靚仔啊~我有諗過, 應該係女仔會花多好多時間打扮

日本男生又是會花多好多時間打扮架, 所以都超多靚仔~

靚唔靚, 都係執出黎既...所以~香港男生也要加油囉~


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[113] Re: EC
EC :
這是暫時的感覺....希望唔會忽然覺得妳好笨啦(當然...裝笨又是另一回事)
 

你下次覺得我笨時我應該就是裝笨了~~~hahahahahah~請你相信我啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[112] Re: hr3 t-cup
hr3 t-cup :
突然覺得, 婚姻介紹所同幫你找的 agent 差唔多.
agent 幫你因應要求作配對, 再安排見面 (見工). 如果合適, 咪一拍即合.. 唔合適, agent 咪搵個第二個人 (第二份工) 俾你揀.
至於果句 "大家要求低o的" 其實好多引伸性討論. 人家都想賺錢, 又想你滿意佢服務介紹多o的朋友o黎... 佢地唔會咁專登話香港女仔要求高吧.
至於香港傳媒, 我經常都覺得有趣. 因為我比較熟悉打機, 看他們介紹的遊戲專欄... 可以話知半桶水就寫, 有o的真係笑死人.

所以咪話佢奸商囉!!

傳媒界良莠不齊吧, 有很好很有承擔的, 有很hea的...你玩game專家, 我不是啦, 但有時看下報章雜誌會覺得好驚訝, 三百幾字既文有10個錯字另加很多語病...


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[111] Re: bomusaru
bomusaru :
第一次來留言,拜個年先~恭喜恭喜
未有時間爬晒D COMMENTS不過只想講, 傳媒成日都小題大做,兄弟姊妹唔駛太緊張緣份要來, 點都擋唔住~ 請呀~

你都身體健康事事順利~

咁諗個人都會開心d既~都係果句, 心地好世界就會更好喇~緣份都會落在心地好的人身上吧~我估~

想去你度留言留唔到啊...我想話我中左廿三項咁多~當中有好多而家仲做緊~我真係好無聊~


[引用] | 作者 Cherrie | 27th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[110]

浪漫d啦大家, 就尼攞d demand supply curve出尼計啦, 不如諗下d緣份呀月老呀前世呀....重好啦:)


[引用] | 作者 克魯爾德 | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[109] Re: Re: 何許人
Cherrie : 何許人 : 婚介所叫女人降低要求,當然囉,這樣他們才有生意嘛。士 HAHAHAH~我當時個諗法同你一樣~~~鬧句: 奸商!! 不過係BLOG有人話有學者咁講? 真架? 我無睇到啊...學者唔係咁傻下話...

剛在方潤那裏讀到女多男少的一個原因是女人較男人長命,即是「女多男少」其實是「婆婆多公公少」。雖然何某走在街上總覺得女,是多過男的(或許因為何某在街上總要望靚女吧)。


[引用] | 作者 何許人 | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[108] Re: Re: EC

Cherrie : 沾沾自喜...
emoticon 這是暫時的感覺....希望唔會忽然覺得妳好笨啦(當然...裝笨又是另一回事)

 


[引用] | 作者 EC | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[107]

SUPPORT ^_^


[引用] | 作者 A for Ada | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[106]

突然覺得, 婚姻介紹所同幫你找的 agent 差唔多.

agent 幫你因應要求作配對, 再安排見面 (見工). 如果合適, 咪一拍即合.. 唔合適, agent 咪搵個第二個人 (第二份工) 俾你揀.

至於果句 "大家要求低o的" 其實好多引伸性討論. 人家都想賺錢, 又想你滿意佢服務介紹多o的朋友o黎... 佢地唔會咁專登話香港女仔要求高吧.

至於香港傳媒, 我經常都覺得有趣. 因為我比較熟悉打機, 看他們介紹的遊戲專欄... 可以話知半桶水就寫, 有o的真係笑死人.


[引用] | 作者 hr3 t-cup | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[105]

第一次來留言,拜個年先~恭喜恭喜

未有時間爬晒D COMMENTS
不過只想講, 傳媒成日都小題大做,兄弟姊妹唔駛太緊張
緣份要來, 點都擋唔住~ 請呀~


[引用] | 作者 bomusaru | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[104] Re: 井蛙
井蛙 :

話你知, 根本沒有人話她們(蛙的一些女性朋友) 是老姑婆, 是她們認為嫁唔出便是老姑婆會成人話柄....你話係咪俾佢哋激死!
不結婚真的沒有什麼大不了, 不用怕別人的目光呀! 千萬不可為結婚而亂交男友和結婚囉!

自己不能接受自己, 其實最弊...雖然完全不理旁人說話很難, 但係難受之餘起碼要堅持自己的信念啊...

亂結婚亂交男友其實就是令自己萬劫不復而已...


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[103] Re: EC
EC :
暫時感覺唔到妳的笨呀...

沾沾自喜...


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[102] Re: Cherrie & Gabriel
Gabriel :
Cherrie :井蛙 :好可惜! 沒骨氣的女生太多了...唉!強求跟一個不合或差的男人, 幸福嗎? 大佬, 想有男人想結婚當然是想一生一世, 為咗不被人看成老姑婆便糟蹋下半生幸福, 唔係嘛!好在蛙一早已和自己結婚了!把人看成老姑婆的人都很過份,這個人家的選擇干你什麼事, 倒是你說這個人的人格性格有問題, 好過你話人老姑婆....和自己結婚也很好啦~自己疼自已也不錯~

唔結婚只係一個選擇啫,無需要咁樣話人地啫。

話你知, 根本沒有人話她們(蛙的一些女性朋友) 是老姑婆, 是她們認為嫁唔出便是老姑婆會成人話柄....你話係咪俾佢哋激死!

不結婚真的沒有什麼大不了, 不用怕別人的目光呀! 千萬不可為結婚而亂交男友和結婚囉!


[引用] | 作者 井蛙 | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[101] Re: Re: EC
Cherrie :
EC :當我呢個白羊座已經急到傻晒...仲笨到叫我講多幾次既笨人...我就會黎架喇(呢個時候...我用唔到『笨得可愛』黎形容...)

你咁講你似乎平時有用笨得可愛黎形容我嗎?.....

暫時感覺唔到妳的笨呀...


[引用] | 作者 EC | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[100] Re: Re: 醉塵
Cherrie
那不是怪吧~好男人才會的...

不敢當 ~ 不敢當 ~ :p


[引用] | 作者 醉塵 | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[99] Re: 醉塵
醉塵 :
可能是吧 ~ 如果要說是浪費別人的青春這個問題 , 應該說我不想看到別人不開心的樣子吧 ~ 不管那個人是否我認識的 :P 我可是一個不折不扣的怪人吧 ~ KAKAKAKA ~ XP

那不是怪吧~好男人才會的...


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[98] Re: Re: 醉塵
Cherrie
都唔係架~好多人鐘意~食左先算~肚唔肚痛遲一步啦!所以你, 算好有打算好有交帶架喇...起碼諗左應該唔得就唔去浪費人地青春嘛~係好人既表現~

可能是吧 ~ 如果要說是浪費別人的青春這個問題 , 應該說我不想看到別人不開心的樣子吧 ~ 不管那個人是否我認識的 :P 我可是一個不折不扣的怪人吧 ~ KAKAKAKA ~ XP


[引用] | 作者 醉塵 | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[97] Re: 醉塵
醉塵 :
嗯嗯 ~ 就是這樣就可以把所有的都想像出來了 ~ ( 記得要把目標人物的性格加進去 , 這是關鍵 !! )
其實我做人做事是沒有刻意計劃的 ,只不過是我喜歡胡思亂想吧 XDDDD

都唔係架~好多人鐘意~食左先算~肚唔肚痛遲一步啦!所以你, 算好有打算好有交帶架喇...起碼諗左應該唔得就唔去浪費人地青春嘛~係好人既表現~


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[96] Re: 賴ming
賴ming :
我覺得依家有d女仔對男仔要求高既同時,男仔又對d女仔要求高,到頭來搵唔到伴侶,又互相推卸,咩都係自己攞黎煩。
不過討論區上d人好多都係純粹搵個地方發洩下,講野較欠理性,無須太認真對待

呀~呢個觀點都唔錯啊~的確係~可能有D男仔自己要求高而不發覺? (我真係有朋友一直想像自己個女友要似舒淇呀...然後嫌個得80磅既女友肥呀...)

我真係唔知, 只係聽到好O咀...好多啊呢個人...因為在我心中, 不在精神病院的, 一個這樣的人也嫌太多...係丫嘛...咁有個腦而又唔係痴線既人係唔係咁諗野架嘛...

一個咁諗野既人可以周圍走, 我好擔心自己安危啊....都係唔好出咁多夜街...


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[95] Re: no reason
no reason :
Cherrie 你好,接tag吧^^

HAHA~咁你踢人係咪都係no reason架?~~~我答左你啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[94] Re: 何許人
何許人 :
婚介所叫女人降低要求,當然囉,這樣他們才有生意嘛。

HAHAHAH~我當時個諗法同你一樣~~~鬧句: 奸商!!

不過係BLOG有人話有學者咁講? 真架? 我無睇到啊...學者唔係咁傻下話...


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[93] Re: Re: 醉塵
Cherrie 即係把現有所有資料都組合一起然後演出來嗎? 真的要很有想像力呢...但你想像到咁遠...你係一個好有計劃既人~~~

嗯嗯 ~ 就是這樣就可以把所有的都想像出來了 ~ ( 記得要把目標人物的性格加進去 , 這是關鍵 !! )

其實我做人做事是沒有刻意計劃的 ,只不過是我喜歡胡思亂想吧 XDDDD


[引用] | 作者 醉塵 | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[92] Re: 劍心
劍心 :
可能是在下看見此文引起了某些回應,把香港所有男性一次過攻擊的原因吧!妳的本文的確是沒有那樣說,妳亦無需要為那些回應負責,在此先說聲對不起。
不過,在下認為社經地位/收入,與內涵/文化水平,很大程度是成正比的。受教育較多,文化水平會比較高,收入及地位也會提升,是很自然的事。當然也會有碩士博士內涵不知所謂,中學畢業收入不高卻很有文化,但也是很少數的情況吧!
當然,如果所有女生都像妳那樣,純粹重視內涵/文化水平,對收入不介意的話,那也是很好的情況,但願如此。

不用說對不起啦~你明白我就放心了~

你可以話, 溝通到有內涵自然係社經地位/收入高, 不過唔可以就話女仔都要求要個社經地位高的男人, 因為個女仔本身個要求並唔係呢個, 呢個只係一個...附帶品, 並唔係個女仔本身的要求

因要A, 而A通常跟住B, 你只能說他想要A, 而B也附帶了, 不能說他想要B

粗俗少少的例子, 男仔同個女仔結婚, 你唔會話佢係想同個女仔洞房, 雖然結婚之後的確係會洞房...(唔知呢個例子得唔得...)


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[91] Re: 醉塵
醉塵 :
只要試想像一下和那個目標人物在一起 , 之後想一下平日的生活轉變 , 很多事情就可以在發生之前預知了喇 :) 加多點想像力 ~ 例如一起之後 , 再到成家立室 , 再到生兒育女 , 再到白頭到老 ~ 嗯嗯 ~ 我比較怪 ~ kakakaka XD

即係把現有所有資料都組合一起然後演出來嗎? 真的要很有想像力呢...但你想像到咁遠...你係一個好有計劃既人~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[90] Re: EC
EC :
當我呢個白羊座已經急到傻晒...仲笨到叫我講多幾次既笨人...我就會黎架喇(呢個時候...我用唔到『笨得可愛』黎形容...)

你咁講你似乎平時有用笨得可愛黎形容我嗎?.....


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[89] Re: 偉
:
香港的男女都是在同一個文化之下長大的,理應不會如此勢成水火。但為甚麼如今卻各走極端呢?
為甚麼在香港,男人找不到想要的女人,女人又找不到想要的男人呢?

唔知其他地方係唔係都係咁既呢?都幾幼稚園Feel...男仔唔同女仔玩~女仔又杯葛男仔....不如我地聯手一起杯葛壞人/怪人吧~


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

Next