香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Cherrie | 23rd Apr 2007 | 女人之苦 | (1326 Reads)
早幾天我看了菜鳥寫的《墮落之始》我真是覺得太慚愧了,買了第四對鞋的菜鳥居然說墮落了,真是一個好女生,難怪找到如意郎君,(嘿嘿,不過我好像記得妳買唇膏買挺兇的哩~)不過,人家有仔有女萬事足,我等心理不平衡的港女,自然不能同日而語。因此想到,我也該寫篇文罪己一下。



鞋嘛,早前因為鞋太多放於鞋盒裡根本找不到,所以逐雙拿出來拍照,方便貼於鞋盒上辨認,才發現好些鞋我買了卻根本忘了它們的存在,然後年代久遠的又扔掉了一些,還是有好多,可是穿的總來來去去兩三雙,無他,方便嘛,誰要天天出門前翻箱倒櫃找雙鞋。

買了新衣櫃放衣服,不一回又全滿掉,不得已開始或扔或送,見到有慈善募捐就收拾細軟。可是衣服總還是買,時裝雜誌是罪魁,一看完癮就起,不過常常買回來才覺得不合,模特兒穿跟你穿相差太遠,結果又浪費掉。同理,衣服總是穿來穿去那幾款,就是在櫃裡浮面的幾套,誰有閑情記住自己有哪幾件衣服,而且就是想起了多半找不出來。

最後也就是最恐怖的,就是各式護膚化妝護髮用品。本來已經是多到不得了,後來有朋友進了國際大型品牌工作後,因為有折扣,買得更兇。未開的用品塞滿了一個十四寸深,平面有三四張A4紙平面大的紙箱,其餘的共有四個宜家中箱,兩個櫃,再加林林總總到處有的小盒小箱小袋,有男生到我家弄電腦,我每去一個地方拉開一個櫃,他都見到這種產品,衣櫃有書櫃有床頭有客廳有廁所有窗台有地上有,然後一滿書桌都是,很覺得驚訝又無力。我久不久就拿出來點算一下,不然我不會記得自己有什麼,每一次點算,我都很深刻又感慨的發現,原來我只有一張臉。而且我是懶人,久久才用一次面膜,日常的也是用來用去去幾款,結果放到過期。有空我要拍一張全家福讓大家看看,醜人多事幹就是這種,我也要自救嘛,不能全怪我啊。

特別是工作辛苦的時候,買得超瘋狂,我也不知為什麼,我MSN早些日子的名字就是「Work Hard, Shop Hard」。我覺得我的墮落之始就是,我現在開始在開季買衣鞋,然後Justify自己:「這家店不怎做減價,而且到時就沒碼了!」而且開始同一款式的兩種顏色全買下,然後又Justify自己:「難得遇到合心水嘛」。

不過我買的東東都很便宜的,所以影響不大嘛,嘿嘿,希望不會把男生全嚇跑。

嘿嘿,不過我覺得我還不算病態購物狂,遲些說說我身邊的購物狂女生。這裡要點一首歌,很到肉,黃偉文真是女人的明燈。

有時返到屋企都覺得有D
因為買到成屋雜物無訂躉
於是惟有出街 Shopping 散散心
這就是我們購物狂的命運

你問我做乜買左六條一樣既裙
你當我無用腦 其實我都有諗
漆皮真絲 橫紋直紋 長裙短裙迷你裙
綁帶拖鞋 平底高跟 唇膏胭脂乾濕粉
翻炒 再翻炒 再翻炒 我地既一生
只得舖頭永遠有新到貨品
小學都有教 人類係一個社群
要相親相愛 咁先夠高等
既然平時唔准獨斷獨行 唯一呢個時候
我覺得唔駛靠人
唯一呢個時候 我可以全權負責任
唯一呢個時候 我真正憑良心



By the way
,我發現我這篇用很多「嘿嘿」,是心虛之故吧...嘿嘿。








[76] Re: Re: t-cup
Cherrie : haha!應該係幾驚訝, 你次次都有驚喜比我的....
啊!呢種事在我家中也時常發生, 我成日話我屋企係一個黑洞, 時時吸走左一d野, 然後時空轉移...
我屋企其實好亂.. 但唔亂反而搵唔到o野. 執得太乾淨, 反而覺得收埋o左o的o野. haha


[引用] | 作者 t-cup | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[75] Re: t-cup
t-cup :
你每次答我的 post 都會 "wa!" xdd 我係咪咁得你驚 xd

無咁多啦.. 而且我o的書東一本, 西一本, 要集合都唔容易. 今日先在電視旁找到本 "諸葛亮兵法" :D

haha!應該係幾驚訝, 你次次都有驚喜比我的....

啊!呢種事在我家中也時常發生, 我成日話我屋企係一個黑洞, 時時吸走左一d野, 然後時空轉移...


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[74] Re: stanley
stanley :
或者我認識的女性,都是超級節儉的人。

那很好啊~各自活自己喜歡的人生啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[73] Re: MissRain
MissRain :
旅行時shopping比起換季買衫的借口更可怕!

暫時黎講我旅行時都ok克制...因為已經比左一筆出黎會肉痛嘛~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[72] Re: Re: t-cup
Cherrie :
wa!其實都可以開間租書店啊你, 都係一門生意...
你每次答我的 post 都會 "wa!" xdd 我係咪咁得你驚 xd

無咁多啦.. 而且我o的書東一本, 西一本, 要集合都唔容易. 今日先在電視旁找到本 "諸葛亮兵法" :D


[引用] | 作者 t-cup | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[71] Re: Re: stanley
Cherrie :
stanley :
你所說的,簡直令我不能想象!恭喜你,你已經可以開一間百貨公司了。
真的不可以想像嗎?...嗯.......但我好多朋友都有類似症狀呢~~看來你的生活圈子很健康~

或者我認識的女性,都是超級節儉的人。


[引用] | 作者 stanley | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[70]

旅行時shopping比起換季買衫的借口更可怕!


[引用] | 作者 MissRain | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[69] Re: 尖東為食公關
尖東為食公關 :
無左你,我無飯開..其實女人買野係一種發洩.我都係架,每次做得辛苦,就會想買d野返屋企,平貴不拘,總之就係要買d野.

我真係養起好多人架....

我同你EXACTLY一樣情況呀!!!!我地不是寂寞的!


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[68] Re: Todd
Todd :
買護膚品,買到等過期,都幾病喎!如果蓄起佢,會唔會已經退休唔駛做呢?? =P

講真, 其實我真係唔敢為佢地估值~


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[67] Re: t-cup
t-cup :
每個人都總有o的發狂的地方..
我的話, 我屋企好多書 = =" even 漫畫, 遊戲雜誌, 小說, 消閒書, 電腦書.... 基本上隨意也可以拿起一本書來看. 而且很多種類都有, 日本火車, 怪異, 日本文化, 歷史, 文學 (如三國演義, 水滸傳), 也可來我家尋寶 XD

wa!其實都可以開間租書店啊你, 都係一門生意...


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[66] Re: Gabriel
Gabriel :
咁咪諗啦快d開倉啦

睇新post啦...


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[65] Re: 米Sir
米Sir :
我搭咀先,咁阿女你營養均衡嗎

文章一開頭已話我心理不平衡


[引用] | 作者 Cherrie | 25th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[64]

無左你,我無飯開..
其實女人買野係一種發洩.
我都係架,每次做得辛苦,就會想買d野返屋企,平貴不拘,總之就係要買d野.


[引用] | 作者 尖東為食公關 | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[63]

買護膚品,買到等過期,都幾病喎!
如果蓄起佢,會唔會已經退休唔駛做呢?? =P


[引用] | 作者 Todd | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[62]

每個人都總有o的發狂的地方..

我的話, 我屋企好多書 = =" even 漫畫, 遊戲雜誌, 小說, 消閒書, 電腦書.... 基本上隨意也可以拿起一本書來看. 而且很多種類都有, 日本火車, 怪異, 日本文化, 歷史, 文學 (如三國演義, 水滸傳), 也可來我家尋寶 XD


[引用] | 作者 t-cup | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[61] Re: Re: Gabriel
Cherrie :
Gabriel :
小姐
你可以考慮下做莎莎……
或者放d貨比我hahahaha
其實要放我真係大把野可以放~不過自己又唔捨得~~~haha~~

咁咪諗啦
快d開倉啦


[引用] | 作者 Gabriel | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[60] Re: Re:JC
Cherrie :
JC :
我之前都想寫一篇關於自己shopping既文章..shopping係女人不可或缺既一部分
你係一個發育健全既女人~需要各種營養既平衡~男人~新衫~現金加約會~零食~珠寶~護膚品~

我搭咀先,咁阿女你營養均衡嗎


[引用] | 作者 米Sir | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[59] Re:JC
JC :
我之前都想寫一篇關於自己shopping既文章..shopping係女人不可或缺既一部分

你係一個發育健全既女人~需要各種營養既平衡~男人~新衫~現金加約會~零食~珠寶~護膚品~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[58] Re: Jelly Beana
Jelly Beana :
香港地方狹窄,要有地方放野都唔係咁易. 有時都要狠下心腸掉緊d野. 不過到掉個時好多時都會覺得留番黎可能重有用. 矛盾...我以前個西人老細教我話:"You got to be merciless in getting rid of things...."車厘妹妹, at those moments, you got to be merciless.=P

我有進步架...我比較merciless左架啦...你比多小小時間我啦啫喱姐姐...


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[57] Re: 小魚
小魚 :
說真的,十個男生裡面有七個給你嚇跑了~ 嘿嘿~ 說笑吧了~

唔好咁啦.....


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[56] Re: EC
EC :
遲D等我影張DVD&CD相...大家就知我用得最多錢在哪裡了...我不常轉...但都有不少...我主要是就壞或者功能上很不合我就會轉

好喎!拿我影護膚化妝品你影dvd & cd! 一齊比拼下~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[55] Re: blue
blue :
我同你剛相反, 素有孤寒的美譽(這也算嗎?)所以我個look都唔係太見得人...嘿嘿(我都心虛了)同埋我好憎收藏, 因為我極懶執野, 非必要都好少買多數都係飲飲食食駛走d錢...

唉~有幾多個女人真係天生麗質丫, 大多數都係執出黎既姐, 睇你捨唔捨得砸錢啦....所以, 你砸錢一樣可以變公主啦~但你儲埋佢, 又可以做其他野~無所謂啦~自己高興丫嘛~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[54] Re: 笨爸
笨爸 :
而家似係掉轉,日做夜做整殘自己,然後用賺到既錢去買護膚品補救,呢頭補返下果頭又可以繼續整殘自己。

我無法呀~不能不工作丫嘛~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[53] Re: asura
asura :
我知! 呢首係莫文蔚嘅"婦女新姿"!!!
我都好鍾意架. 嘿嘿~

聽你呢個"嘿嘿"我就知你行家啦!!!~~~嘿嘿.....


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[52] Re: bomusaru
bomusaru :
唔駛驚啦,多d裝飾品先似番女仔屋企架嘛(魔鬼mode)再唔係, 咪搵喬寶寶租番個迷你倉,一年搞番2次開倉清貨, 發過芥蘭站!

你果然係魔鬼!!但你又講得好有道理喎~hahahah~

唔捨得放比人架...除非朋友有需要先會割愛~等如d男仔好多都唔會捨得賣走佢地d模型一樣~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[51] Re: 乙人
乙人 :
老朋友[已經老了的朋友]說, 買了很多鞋子, 有些很少穿, 一直放著,十年過去, 那些鞋子的款式竟然又重新流行了
所以,不必擔心, 妳買了一輩子要穿的鞋了

但鞋要放那麼久很考保護方式同心機呢, 你知香港天氣幾悶熱同潮濕架啦, 我而家都在鞋盒放哂防潮珠之類架啦...

我無咁既心機等佢十幾年啦!~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[50] Re: SlowMan
SlowMan :
不如你搞個sinablog blog友團去你屋企參觀, 收番少少入場費幫補下, 咁咪可以有錢再買過囉, 嘿嘿......(我o既"嘿嘿"係笑聲)

我屋企無乜好參觀呢~我d野都收起哂的, 不過你會發現每去一個地方都發現有我既野...漸漸就會覺得詭異....


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[49] Re: stanley
stanley :
你所說的,簡直令我不能想象!恭喜你,你已經可以開一間百貨公司了。

真的不可以想像嗎?...嗯.......但我好多朋友都有類似症狀呢~~看來你的生活圈子很健康~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[48] Re: mingming
mingming :
哈哈...女人真係天生購物狂~~~
我個fd 買你以上講o既衫.褲.鞋. 化妝品, 除咗買畀自己之外, 都會買畀老公同細佬...次次同佢出親街, 佢都滿載而歸... 見到超市d 嘢減價都要買一餐, 屋企不同o既款醬油加加埋埋開咗o既都過十支(仲未計未開果d 架), 但係佢又唔會喺屋企煮飯, 買咁多嚟做乜?

wa!真係開心呀!!!幫人買野都開心架!!不過我呢, 都係比較熟知自己適合d咩多d, 有時幫人地揀左都未必襯...


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[47] Re: 謝天下
謝天下 :
嘿嘿,你就如村上春樹小說《東尼瀧谷》中的妻子一樣。

你個"嘿嘿"笑得特別衰既?!


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[46] Re: no reason
no reason :
比你講中晒,買就好多,著來著去果幾件,不過無你咁誇張,有時d衫著唔切,都會送d比朋友~
突然諗起一句話"財散人安落",買完野個人真係好爽~

唔知送比邊個好丫嘛....我d衫我呀媽又唔岩著...


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[45] Re: Hak
Hak :
你以為男仔小野咩,雖則衫褲鞋襪未必有女仔甘多∼但大把仔要租迷你倉擺野∼heheheee``

係啊~模型波鞋等~

我都有睇過迷你倉呢, 但我嫌佢細房都成四百蚊一個月有d貴呢!租個套房有獨立厠所都係二千幾咋!


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[44] Re: 鬍鬚人
鬍鬚人 :
鬍鬚太的衫多到一個12呎x8呎的衣櫃也不夠放,我們地臺床的旁邊,擺了一棟棟衣服,全是她的;化妝及護膚品,也是一箱箱的,如你所說,得一塊面,點解有過百種的東西要放上去;至於鞋和袋,唉!鞋冇數過,手袋背包應該超過50個……嘿嘿!我的「嘿嘿」不是心虛,而是苦笑!:(

唔准苦笑呀~~~咁老婆仔打扮靚d你都開心架嘛!你睇鬍鬚太幾鍚你丫~~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[43] Re: cho
cho :
哈~ 冇問題呀~~ 死穴係人都有架~唔會買到傾家蕩產咪得囉. 我嗰日搬屋都pack 咗8箱漫畫, 仲要已經丟咗啲.....

哦~你鐘意漫畫~~
我仲估你會鐘意儲converse呢~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[42] Re: t-cup
t-cup :
DJ 點歌時間:
sam hui - 先敬羅衣後敬人
"寧願少喫餐 時裝錢咪慳 就算水乾幾大要撐 如果識著衫 泥猛充正斑 做o野亨通包冇話難"
哩o的就算得閒覺醒都無用, 慾念到果陣都係乖乖俾錢

呢首唔得~因為我唔係咁丫嘛!


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[41] Re: 菜鳥
菜鳥 :
個人認為花錢是沒有問題的只要不用賒不用借你管人家怎樣花錢呢別人有能力花多點花好一點,有什麼問題在資本主義社會下消費是最正常不過而又應該鼓勵發生的事
from : http://hk.myblog.yahoo.com/chimmelody/article?mid=2731
我朋友寫既,係咪令你重新充滿力量,再去 shop 過呢?

我睇左~我諗佢應該shoppingqueen過我囉~~hahaa~

其實shopping機會唔係成日有, 又要有mood, 又要有時間, 又要舖頭既野岩心水可以挑得落手, 唔係揀一陣就無癮去食tea咯~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[40] Re: monkey
monkey :
其實我覺得我地應該攪個賣物會~
細個時我都好中意shopping,不過而家老左,行2步就覺累,又唔想拎,所以都好少買衫~最好你地有咩唔要益下我lor~哈哈~
但係我一d都唔明,點解無shopping同勁shopping,都係月月清??奇怪~

我諗我地幾個女仔係可以開個賣物會, 租個會展場都仲得...

我就係覺得洗唔洗月月都係剩番差唔多上下既錢, 不如洗吧啦...(魔鬼...)


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[39]

我之前都想寫一篇關於自己shopping既文章..shopping係女人不可或缺既一部分


[引用] | 作者 JC | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[38]

香港地方狹窄,要有地方放野都唔係咁易. 有時都要狠下心腸掉緊d野. 不過到掉個時好多時都會覺得留番黎可能重有用. 矛盾...
我以前個西人老細教我話:"You got to be merciless in getting rid of things...."
車厘妹妹, at those moments, you got to be merciless.
=P


[引用] | 作者 Jelly Beana | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[37]

說真的,十個男生裡面有七個給你嚇跑了~ 嘿嘿~ 說笑吧了~


[引用] | 作者 小魚 | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: Re: EC
Cherrie :
你睇你睇~hahaha~買左番黎開心就好~
在我呢, 電子產品我就唔係好捨得喇, 成日見d男仔朋友不停換新款, 都係唔知邊得黎咁多錢~ 佢地又話trade左補千幾蚊就有, 都係錢呀~ 我呢, 唔壞唔慢得太過份都照用

遲D等我影張DVD&CD相...大家就知我用得最多錢在哪裡了...
我不常轉...但都有不少...
我主要是就壞或者功能上很不合我就會轉


[引用] | 作者 EC | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[35]

我同你剛相反, 素有孤寒的美譽(這也算嗎?)
所以我個look都唔係太見得人...嘿嘿(我都心虛了)
同埋我好憎收藏, 因為我極懶執野, 非必要都好少買
多數都係飲飲食食駛走d錢...


[引用] | 作者 blue | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[34] Re:
chris :
Cherrie,塊面得幾寸丁方,唔駛花咁多錢係護膚品度既。女人錢真好賺。有諸內形諸外,食得滋潤D,咪做得咁過勞,好過護膚品好多架!

而家似係掉轉,日做夜做整殘自己,然後用賺到既錢去買護膚品補救,呢頭補返下果頭又可以繼續整殘自己。


[引用] | 作者 笨爸 | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[33] Re: Gabriel
Gabriel :
小姐
你可以考慮下做莎莎……
或者放d貨比我hahahaha

其實要放我真係大把野可以放~不過自己又唔捨得~~~haha~~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: cyn
cyn :
從前也有點罪惡感,買了又不用很浪費呀!可是近月來我發現每次購物後,心情都會好轉,就覺得偶爾可放縱一下。 :0 這是否購物狂的初期症狀?!

開始喇你~~~haha~不過ok既, 偶爾為之又量力而為我覺得無咩唔好~~尤其情緒低落或者壓力大時係好方便既宣洩~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[31] Re: EC
EC :
哈哈哈....但而家男生的護膚品也很多呢...

仲有針對男生的美容療程同修身療程tim呀!我身邊都有男生開始做面膜了~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: EC
EC :
都對呢...玩具車仔..我就有買....我唔玩模型的...買得最狂的是CD/DVD...電子東西...由於我發覺很多時都同時間買...同時間壞...所以而家盡量格耐一點...上月先換了新DC...呢兩個月都要小心一點了...哇哈哈哈....

你睇你睇~hahaha~買左番黎開心就好~

在我呢, 電子產品我就唔係好捨得喇, 成日見d男仔朋友不停換新款, 都係唔知邊得黎咁多錢~ 佢地又話trade左補千幾蚊就有, 都係錢呀~ 我呢, 唔壞唔慢得太過份都照用


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[29] Re: chris
chris :
Cherrie,塊面得幾寸丁方,唔駛花咁多錢係護膚品度既。女人錢真好賺。有諸內形諸外,食得滋潤D,咪做得咁過勞,好過護膚品好多架!

過唔過勞唔到我話事, 但我食野都好滋潤既!

兩性總有d野係大家唔明架啦~大家洗錢既地方唔同姐~你果d古董錶都值唔少啦~~~haha


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[28]

我知! 呢首係莫文蔚嘅"婦女新姿"!!!

我都好鍾意架. 嘿嘿~


[引用] | 作者 asura | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[27] Re: 絕症 - Man Cheung
Man Cheung :
好習慣...但信用咭公司唔會當你係上賓...肯欠咭數又肯每月還最低5%结欠額果D客就係上賓, 一條數分分鐘幾年都未還哂......

我知道呀...個個月有一筆數, 但個個月還清, 佢仲要蝕左cash dollar比我tim呀~~~haaahahhaha~


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

Next