香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Cherrie | 11th May 2007 | 塗鴉創作 | (1762 Reads)
早兩天看完笨爸的性幻想の檸檬茶,心思思想又來一篇。就當是一體兩面,這是女生的角度吧。其實沒有構想過,只是順著寫,所以,哈哈,湊合著看吧。

陳設雅致的西餐廳裡,天花板上的古銅風扇緩緩地把燈黃的燈光一下一下的切斷,我們坐在最角落的L型卡位。我看見中古式吊燈灑下的光被切斷後,一下一下的投在你臉上,我以為自己在看古舊的電影,投影在屏幕上一眨一眨的,讓我困倦地看到男主角。


 


我用食指勾住面前熱檸檬茶的杯耳,提到唇邊一呷,太熱了,我放下,同時靈巧地把杯從碟子上一轉,不要讓你看到杯沿上的唇膏印。

冷不防你探出屈起的食指往我嘴角輕碰,我從杯沿上驚醒,「幹麽?」你注視食指指甲下面的皮膚,像看戰利品一樣掀起一邊嘴角在笑,「早知你有塗唇膏,你哪會有這樣的好氣色。」

「哦,那你是恭維我漂亮吧,謝了。」我故作輕佻地回話,是期望你肯定吧。

你專注用拇頭捻和指背上的唇膏,再移往自己嘴上:「玫瑰花香味。」

「嗯,我用的那個牌子的唇膏全都是玫瑰花香味的,我就是因為喜歡那個味道,你知道,塗在唇上的東西,你自己會一直聞得到,比香水還貼身。」你沒有肯定我的說話,所以我心不在焉地看遠處牆上的老照片。

忽然你把指頭往我的熱檸檬茶一沉,像小朋友剛吃完薯片一樣,佻皮地把指頭放進嘴裡:「玫瑰花加果香,有花又有果,好吉利。」

「你有沒有覺得好髒?」我的注意力立刻又被你拉回來,忙擺出一副受不了的樣子。

你卻被我逗樂了,哈哈大笑:「你不知道嗎?熱檸檬茶最好用來洗手,中式酒樓都是這樣呢!」

「人家沒有放糖吧,沒有裝在茶杯裡吧。」我反手把熱檸檬茶往你手邊推,濺了一碟子的茶。「我不喝了,要不你自己來喝好了。」

你果真捧起來喝,放下的時候把杯一轉,卻是轉向我,我從眼角偷瞄,卻見我剛印下的唇膏印不見了。

「那現在至少,我知道你喜歡玫瑰花。」我又從眼角偷瞄到你掀起一邊嘴角看著我在笑。




[56] Lindsey Arbogast

Umbrella hush buy testosterone online ftm gave lost. Spelled wink steroids 2go reviews his swim. Beautiful lack steroids mlb cast song. Didn't suddenly steroids and osteoporosis glow search.



[55] Kathy Pearsall

Lit breath buy testosterone injections uk knee wife?! Sat sock steroids 101 shall hail?! Rub tint where to buy depo testosterone shower old. Boys clap buy testosterone enanthate chomp smash.



[54] Re: Re: MissRain
Cherrie :
MissRain :哈哈~妳知唔知長洲都有櫻花的,小心呀! 仲有櫻花的果實係櫻桃,所以才認為妳會喜愛

下? 長洲有咩??真係唔知啊!!!早知去睇下!!!!
其實講真, 櫻花都好靚的~

下?櫻花果實真係櫻桃?

我都去過睇∼

http://ckhak1980.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=503850


[引用] | 作者 Hak | 8th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[53] Re: Re: MissRain
Cherrie :
但有很多香水都用呢兩隻花做主調呢!!!!你一定收藏很多吧!!!我也喜歡~

哈哈~妳估錯了! 一直以來我得2支香水, 而且我唔係時常用! 沒想到女兒香~哈哈!
我睇妳買護膚都甘狠,香水都應該有夠我沖涼的一定份量!
Cherrie :
或者試下用lip gross?~

哈哈~有時lip gross d色都好搶的! 化妝同護膚品係好少存貨的...


[引用] | 作者 MissRain | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[52] Re: Re: MissRain
Cherrie :
wa!果d色真係蝦人睇呀, 好鬼難分架!成日買買埋埋番去先發覺, 根本差唔多色

哈哈哈...太好了...似乎陪Cherrie去買口紅不會咁易被罵...


[引用] | 作者 EC | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[51] Re: 鬍鬚人
鬍鬚人 :
依d咪「情色」同「色情」的分別囉!哈哈~~~寫得好好呀!^^含蓄得黎,又俾人有想像空間!:)

哎呀~鬍鬚人說好呢~好開心你沒有又想像到抹杯呀~hahaha~~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[50] Re: MissRain
MissRain :
口紅顏色好難挑的, 因為人人的唇色唔同, 呢方面我都好弱雞, 因為我只用潤唇膏

或者試下用lip gross?~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[49] Re: monkey
monkey :
嗯...我想睇你既性幻想多d~哈~

咦~你寫先啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[48] Re: 人人檸檬茶(203篇) - 五師兄
五師兄 :
人人檸檬茶(203篇)

多謝五師兄賞識~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[47] Re: MissRain
MissRain : HEHEEE我喜歡薑花同茉莉, 遺憾沒有這花味的口紅~哈哈

但有很多香水都用呢兩隻花做主調呢!!!!你一定收藏很多吧!!!我也喜歡~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[46] Re: MissRain
EC :
其實我唔知有咩味喎...話時話...唔係講緊旗袍嗎?忽然黎到口紅味道?哈哈哈...記得陪朋友買口紅...竟然問我兩隻色邊隻好...果一刻先知道...原來我有色弱 XDDDDDD

wa!果d色真係蝦人睇呀, 好鬼難分架!成日買買埋埋番去先發覺, 根本差唔多色


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[45] Re: 爸爸
爸爸 :
你不如去寫.......輕小說吧!!!一定會好好賣的啊哈哈....一上來就看到好文章=.=弄得人家也心思思耶(迷之聲:有無關住我啊)

什麼是輕小說?...邊有關住你呀, 你不是來去自如嗎?~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[44] Re: MissRain
MissRain :哈哈~妳知唔知長洲都有櫻花的,小心呀! 仲有櫻花的果實係櫻桃,所以才認為妳會喜愛

下? 長洲有咩??真係唔知啊!!!早知去睇下!!!!

其實講真, 櫻花都好靚的~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[43] Re: JC
JC :
我幾鍾意呢啲故仔..曖昧既戀愛行為..引誘得黎又唔會過火..

我個人含蓄丫嘛~wahahahahahahah~~~~~(自己也笑翻了...)


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[42] Re: 田中小百合
田中小百合 :
好有幻想力。

是呀~現實生活中沒有可能會這樣啦~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[41] Re: EC
EC :
咁妳會喜歡...櫻花...玫瑰...桃花...定係...?

最好就係桃花啦! 仲要係正桃花唔好黎d無離啦更桃花啊!


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[40] Re: t-cup
t-cup :
不浪漫, 好唔合衛生. xD
"如陽光 你將痴心亮起 教我心甜的你 任誰也不可替代你"

呢首咩歌?真係唔識呢...


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[39] Re: 小魚
小魚 :
當刁蠻小女生愛上佻皮大男孩。挺好看的~ 要寫多一點啊~

wahahaha~但係大家都話佢抹杯呢....


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[38] Re: Oasis
Oasis :
很有點挑逗的說~;)

沒錯~是輕輕的~讓人扁嘴偷笑的那種~hehehe~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[37] Re: 拜服拜服 - Man Cheung
Man Cheung :
我乜諗都冇喎...唔會壞腦...
壞腦嘅係中大辦校園報個班垃圾,滿腦子猥瑣思想, 仲要公器私用, 下流賤格扮學術研討...

haha~你乜都無諗過? 你咁有創意~大把野諗啦~唔分享之嘛~


[引用] | 作者 Cherrie | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[36]

依d咪「情色」同「色情」的分別囉!
哈哈~~~
寫得好好呀!^^
含蓄得黎,又俾人有想像空間!:)


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[35] Re: Re: Re: Re: Re: Re: MissRain
MissRain :
口紅顏色好難挑的, 因為人人的唇色唔同, 呢方面我都好弱雞, 因為我只用潤唇膏

其實...潤唇夠啦...同埋唔好鮮到自殺艷鬼咁就可以了


[引用] | 作者 EC | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: Re: Re: Re: Re: MissRain
EC :
MissRain :定係咩呀! HEHEEE我喜歡薑花同茉莉, 遺憾沒有這花味的口紅~哈哈

其實我唔知有咩味喎...話時話...唔係講緊旗袍嗎?忽然黎到口紅味道?哈哈哈...記得陪朋友買口紅...竟然問我兩隻色邊隻好...果一刻先知道...原來我有色弱 XDDDDDD


口紅顏色好難挑的, 因為人人的唇色唔同, 呢方面我都好弱雞, 因為我只用潤唇膏


[引用] | 作者 MissRain | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[33]

嗯...我想睇你既性幻想多d~哈~


[引用] | 作者 monkey | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: Re: Re: Re: MissRain
MissRain :
定係咩呀! HEHEEE我喜歡薑花同茉莉, 遺憾沒有這花味的口紅~哈哈

其實我唔知有咩味喎...
話時話...唔係講緊旗袍嗎?
忽然黎到口紅味道?
哈哈哈...記得陪朋友買口紅...竟然問我兩隻色邊隻好...果一刻先知道...原來我有色弱 XDDDDDD


[引用] | 作者 EC | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[31]

你不如去寫.......

輕小說吧!!!
一定會好好賣的啊
哈哈....一上來就看到好文章=.=
弄得人家也心思思耶
(迷之聲:有無關住我啊)


[引用] | 作者 爸爸 | 14th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: Re: Re: MissRain
Cherrie :
MissRain :最初看的時候,腦海浮現出花樣年華的場景, 車厘小主身穿鏽上桃花的白絲綢旗袍,....最後 男主腳: 還以前妳喜歡櫻花

我著旗袍唔好睇, 沒那種氣質, 好似細路女被迫著住去拜年咁...沒有花樣年華的感覺, 只有家有囍事的氣氛....
啊~櫻花也不錯~送我一束玫瑰不過幾百, 請我去日本睇櫻花投資大好多呢~hahahaha~~~

哈哈~妳知唔知長洲都有櫻花的,小心呀! 仲有櫻花的果實係櫻桃,所以才認為妳會喜愛
EC :
咁妳會喜歡...櫻花...玫瑰...桃花...定係...?

定係咩呀! HEHEEE
我喜歡薑花同茉莉, 遺憾沒有這花味的口紅~哈哈


[引用] | 作者 MissRain | 13th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[29] 人人檸檬茶(203篇)

[28]

我幾鍾意呢啲故仔..曖昧既戀愛行為..引誘得黎又唔會過火..


[引用] | 作者 JC | 12th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[27]

好有幻想力。


[引用] | 作者 田中小百合 | 12th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: Re: MissRain
Cherrie :
MissRain :最初看的時候,腦海浮現出花樣年華的場景, 車厘小主身穿鏽上桃花的白絲綢旗袍,....最後 男主腳: 還以前妳喜歡櫻花

我著旗袍唔好睇, 沒那種氣質, 好似細路女被迫著住去拜年咁...沒有花樣年華的感覺, 只有家有囍事的氣氛....
啊~櫻花也不錯~送我一束玫瑰不過幾百, 請我去日本睇櫻花投資大好多呢~hahahaha~~~

咁妳會喜歡...櫻花...玫瑰...桃花...定係...?


[引用] | 作者 EC | 12th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[25]

不浪漫, 好唔合衛生. xD

"如陽光 你將痴心亮起 教我心甜的你 任誰也不可替代你"


[引用] | 作者 t-cup | 12th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[24]

當刁蠻小女生愛上佻皮大男孩。
挺好看的~ 要寫多一點啊~


[引用] | 作者 小魚 | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[23]

很有點挑逗的說~;)


[引用] | 作者 Oasis | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Re: 拜服拜服
Cherrie :

wa!唔得咁又....你咪成日諗埋d咁既野啦, 諗壞腦呀你~

我乜諗都冇喎...唔會壞腦...

壞腦嘅係中大辦校園報個班垃圾,
滿腦子猥瑣思想, 仲要公器私用, 下流賤格扮學術研討...


[引用] | 作者 Man Cheung | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: MissRain
MissRain :
最初看的時候,腦海浮現出花樣年華的場景, 車厘小主身穿鏽上桃花的白絲綢旗袍,....最後 男主腳: 還以前妳喜歡櫻花

我著旗袍唔好睇, 沒那種氣質, 好似細路女被迫著住去拜年咁...沒有花樣年華的感覺, 只有家有囍事的氣氛....

啊~櫻花也不錯~送我一束玫瑰不過幾百, 請我去日本睇櫻花投資大好多呢~hahahaha~~~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: 笨爸
笨爸 :
車,我呢d私有化ed既,你理得我唔鍾意女仔著衫丫...

每次聽到男人咁講個心都會un住un住, 好委屈丫嘛...你私唔私有左, 都係男人, 都可能代表一撮男人既心聲嘛


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

最初看的時候,腦海浮現出花樣年華的場景, 車厘小主身穿鏽上桃花的白絲綢旗袍,....最後 男主腳: 還以前妳喜歡櫻花


[引用] | 作者 MissRain | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: Re: 笨爸
Cherrie :
(對號入座)人地生得醜想自救咋嘛....比條生路黎行下啦男人...

車,我呢d私有化ed既,你理得我唔鍾意女仔著衫丫...


[引用] | 作者 笨爸 | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: stanley
stanley :
好!好!寫多些故事文章,帶來多一點衝激。

不會呢...sina那麽多小說高手~我就是偶爾玩玩好了~別被人笑話~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: 謝天下
謝天下 :
真的嗎?這就是挑逗女人的方法嗎?

不是啦~你怎麼老是想學那方面的秘笈~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Lamji
Lamji :
haha...洗杯咀~ XDD

沒有啦, 他吻過而已~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: 拜服拜服
Man Cheung :
望見Cherrie語帶遺憾, 駛唔駛幫你send個signal果個哥哥仔?等佢下次醒少少...唔好吓吓用劈空掌隔山打牛, 改用遊身八卦掌吖嘛....質感好D...

wa!唔得咁又....你咪成日諗埋d咁既野啦, 諗壞腦呀你~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

好!好!寫多些故事文章,帶來多一點衝激。


[引用] | 作者 stanley | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: 笨爸
笨爸 :
我想講...其實就算個女仔幾靚都好,杯上面既唇印我一d都唔覺得正...可能同我唔鍾意女仔化妝有關。

(對號入座)人地生得醜想自救咋嘛....比條生路黎行下啦男人...


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: EC
EC :
Wao... 正...有時見到杯上的唇印...會再望一望留下唇印的女子...當然...女子漂亮就很正...但當是很恐怖的...那杯忽然變成恐怖片的道具...(幸好...我未見過後者...)

所以個女仔先會把杯轉另一面呀, 我一般都會先擦掉口紅才吃東西的, 因為怕會食左落肚~


[引用] | 作者 Cherrie | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

真的嗎?這就是挑逗女人的方法嗎?


[引用] | 作者 謝天下 | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

haha...洗杯咀~ XDD


[引用] | 作者 Lamji | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: 拜服拜服
Cherrie :
Man Cheung :隔山打牛神功一出...已經係當咀咗....超勁啊! 佢屋企肯定唔鴃買洗潔精同易潔布,飲啖荼已可以順便清理埋杯邊唇膏漬...就算成枱碗碟未清潔都應該難佢唔到嘅, 拜服拜服...

好唔夠激呀呵?...

望見Cherrie語帶遺憾, 駛唔駛幫你send個signal果個哥哥仔?
等佢下次醒少少...唔好吓吓用劈空掌隔山打牛, 改用遊身八卦掌吖嘛....質感好D...


[引用] | 作者 Man Cheung | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: 笨爸
Cherrie :
今世都可以試下既
順手都寫到咁, 勁啦你

九唔搭八咁丫嘛,我認我得架呢樣。


[引用] | 作者 笨爸 | 11th May 2007 | [舉報垃圾留言]

Next