香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Cherrie | 21st Jan 2008 | 回味文章 | (2585 Reads)
跳舞的表演告一段落了,之前一個月每星期有幾天召集,偶然會很夜,回到家是淩晨過後,第二天還要上班,於是累到快垮下來了。興高采烈的完了,之後的日子就得好好休養了。
Picture

有關緊張 - 就好像高考時一般
其他同學但問我緊張嗎?我就一直都不覺得緊張。有同學說上台水準只折下七八成,因為會怯場,害我一直擔心,可是卻完全沒有這種情況呀。唯一有點緊張就是在後台望著前面的舞音樂快完,至到踏出場的十幾秒間。同學早一個星期、早幾天、早一天、早幾小時、早幾分鐘問,我都不覺得特別緊張,也不是我不重視,只是我一直就這樣,當年考公開考我也是不會特別緊張的呀。

之前不緊張,表演當下也不怎麼緊張。因為正如考公開考,緊張至翻卷,你一打開考卷了,全心全意就在問題卷和答題本上,當你的意志力專注力集中到一個地步,就不會有空閒讓緊張的情緒冒出來呀。幾次Rehearsal時還有點不知所惜,擔心自己有沒有走錯位或者Angle做不好,到了演出,就是沒那閒想那麼多,就照做呀,有幾多做幾多囉,唔係點呀?!靈修老師說能量在當下的感覺大概就是這樣吧。

觀眾反應好像還不錯,好像聽到掌聲和尖叫聲,但不很記得了,同學說有的。因為有時有大射燈或者煙,我根本不很看到觀眾,我眼睛是看著遠方,也在笑,不過好像不很在意到還有其他人,感覺就好像考公開考時,理智上知道整個場都滿是人,那一刻卻只感到自己。

結果一下台,什麼都忘記了,只記得很零落的小片段和一兩幕好似照片一樣的定格,你問我,跳得好嗎滿意嗎?其實我不曉得。

就跟考高考時一樣,一出試場,什麼都忘了。


有關化妝

話說表演很多化妝師來替dancers化妝,全是同一個化妝品牌的,不過似乎莨莠不齊,好與不好,全在乎運氣。我見好些同學化得很不錯,我的呢...那個xx化妝師似乎把我當成斬他全家的假想仇人,那個妝...真是...慘不忍睹,我都想哭了,好在同學中有一個化妝師,她就替我大刀闊斧的修正,我初時還懷疑是否有可能修正過來,後來發現真的還不錯耶!誰想找Set頭化妝的真可以考慮,有意思就找我!

修正前就大約如下圖呀!看回上圖大家覺得是不是好多了?!(我不是說真人的相貌,我是說那個妝啦!)

Picture


鬼斧神工對吧?

好想對那個害人化妝師說:「你唔駛嚇我啦,我唔驚鬼架!」







還有要多謝來看的人~




[28] Re: 謝天下
謝天下 :
我不是賣口乖啦!

hehe~鍚死你~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 28th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[27]

我不是賣口乖啦!

謝天下
[引用] | 作者 謝天下 | 26th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: Hak
Hak :
好多型仔型女,開心得你地呀,仲有好多蛇腰∼:P

yes~ 佢地好型~然後我地好開心~~hohoho


[引用] | 作者 cherrie | 25th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[25]

好多型仔型女,開心得你地呀,仲有好多蛇腰∼:P

Hak
[引用] | 作者 Hak | 25th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: ADAM
ADAM :
個個都靚woo..真係物以類聚..靚女群靚女:p

她們真是個個都索個個都靚的, 至於我呢, 叨陪末席, 只是個竽濫充數之人

(真係忙極都要覆左你先....唔係水洗都唔清啊, 比朋友們見到, 笑到我面黃都似...但你的客套說話, 我是心裡領受的了~)


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[23] RE:

個個都靚woo..真係物以類聚..靚女群靚女:p


[引用] | 作者 ADAM | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Lamji
Lamji :
搞錯呀唔叫人去睇~!!!

我其實就不沒有怎樣告訴人, 就是人家知道了,我也叫人不必去看,我不好意思呀, 就出一陣子, 要大家破費...下次再有機會時吧~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: 仙仔
仙仔 :
@.@我都想睇啊...睇相都見到你地好開心^^

haha~係幾好玩架~~~等佢有片比你睇~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: EC
EC :
忘記左睇錶嘛... XDDD咁專心睇又點會計住時喎 :P
我周圍既人都不停叫緊人名...我想叫Cherrie架...不過得我一個人叫...yeah~~~點可以唔high架~!?

下次叫番~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[19]

搞錯呀唔叫人去睇~!!!

Lamji
[引用] | 作者 Lamji | 24th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[18]

@.@我都想睇啊...
睇相都見到你地好開心^^

仙仔
[引用] | 作者 仙仔 | 23rd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: Cherrie
Cherrie : 忘記左?!!!有無搞錯呀!!!~~~謝幕咁多人你都見到我?!!!厲害!!!係呀, 因為其實d tutor出黎跳時我地個個都躲在旁邊的幕後面, 尖叫到痴哂線, 你聽唔聽到個台後面好嘈??!!所以一個二個high哂...我會唔會太high呢???? 咁唔high白唔high, 唔high出到黎無野做丫嘛~

忘記左睇錶嘛... XDDD
咁專心睇又點會計住時喎 :P

我周圍既人都不停叫緊人名...
我想叫Cherrie架...不過得我一個人叫...
yeah~~~點可以唔high架~!?

EC
[引用] | 作者 EC | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: EC
EC :
無數到tim :P 好睇到忘記左?!三個三個時(不懂形容啦...)我見都重重地吧...我見妳出來謝幕時...很興奮呢(其實整個台的人都很興奮的樣子...)

忘記左?!!!有無搞錯呀!!!~~~

謝幕咁多人你都見到我?!!!厲害!!!
係呀, 因為其實d tutor出黎跳時我地個個都躲在旁邊的幕後面, 尖叫到痴哂線, 你聽唔聽到個台後面好嘈??!!所以一個二個high哂...我會唔會太high呢???? 咁唔high白唔high, 唔high出到黎無野做丫嘛~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Oasis
Oasis :
會再跳嗎?我想看啊~

表演完就唔會再跳啦~等佢出dvd cut段片比你睇啦...

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: 菜鳥
菜鳥 :
睇你 d 相好靚, 完全估唔到係由少林足球趙薇妝補救回來的你朋友好勁呀~!!!
單睇服裝, 好有黑澀會 feel係讚美黎架!! 我好喜歡黑澀會!!

hehe~你喜歡嗎?~~~那我給你看照片呀~~

係呀~我地主題係校服嘛~所以可能你會覺得有d似~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[13]

會再跳嗎?我想看啊~

Oasis
[引用] | 作者 Oasis | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[12]

睇你 d 相好靚, 完全估唔到係由少林足球趙薇妝補救回來的
你朋友好勁呀~!!!

單睇服裝, 好有黑澀會 feel
係讚美黎架!! 我好喜歡黑澀會!!

菜鳥
[引用] | 作者 菜鳥 | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Cherrie
Cherrie :
係咪架, 多謝你啦~真係得幾分鐘咋喎...重? 你話後面我排前嗎? 都差唔多啦....係咪架...haha~~~

無數到tim :P 好睇到忘記左?!
三個三個時(不懂形容啦...)我見都重重地吧...
我見妳出來謝幕時...很興奮呢(其實整個台的人都很興奮的樣子...)

EC
[引用] | 作者 EC | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: 粉雷雷
粉雷雷 :
我反而想睇修正化妝前的相?你要幾錢先肯出賣?我睇唔到你表演....不如,你係拳館跳番一次!

唔賣呀!!!!
再跳又無成crew人一齊, 無隊形, 又無costume, 又無燈光效果又無煙, 完全唔係果回事, 完全睇唔到個效果啦

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: EC
EC :
真的很精彩呢...可恨沒買到前面的飛...我朋友不停為我睇場刊看到妳出場未...嘩...又話得幾分鐘...有一Part都很重丫~!我都唔覺妳緊張呢...樣子不知幾Enjoy幾好玩咁

係咪架, 多謝你啦~
真係得幾分鐘咋喎...重? 你話後面我排前嗎? 都差唔多啦....
係咪架...haha~~~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: t-cup
t-cup :
好似買 CD/DVD 果本小冊子上的圖片一樣
很有趣哩

你話我整果張圖? ok啦...

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: UncleRay
UncleRay :
下? 你跳甚麼舞?

hip hop

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: hevangel
hevangel :
哎也﹐你應該早打廣告﹐讓我們可以去捧你場嘛。

我就係幾乎無同人講...我出一陣咋嘛, 廢事大家破費啦, 知道有心就得喇~

Cherrie
[引用] | 作者 Cherrie | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[5]

我反而想睇修正化妝前的相?你要幾錢先肯出賣?
我睇唔到你表演....不如,你係拳館跳番一次!

粉雷雷
[引用] | 作者 粉雷雷 | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[4]

真的很精彩呢...
可恨沒買到前面的飛...
我朋友不停為我睇場刊看到妳出場未...
嘩...又話得幾分鐘...有一Part都很重丫~!
我都唔覺妳緊張呢...樣子不知幾Enjoy幾好玩咁emotion

EC
[引用] | 作者 EC | 21st Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[3]

好似買 CD/DVD 果本小冊子上的圖片一樣

很有趣哩


[引用] | 作者 t-cup | 21st Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[2]

下? 你跳甚麼舞?

UncleRay
[引用] | 作者 UncleRay | 21st Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[1]

哎也﹐你應該早打廣告﹐讓我們可以去捧你場嘛。


[引用] | 作者 hevangel | 21st Jan 2008 | [舉報垃圾留言]